Succesul unei companii ajutat de calitatea aplicării principiilor SSM

Euramis Consulting

Cea mai importantă valoare a unei companii este reprezentată de angajații săi. În acest context sănătatea și siguranța muncii sunt un subiect ce trebuie luat în serios deoarece evenimentele neplăute precum accidente de muncă sau boli profesionale ce ar afecta angajatul vor avea consecințe și pentru angajator, fie că vorbim despre bani (amenzi, cheltuieli cu ore suplimentare sau înlocuiri) fie că vorbim despre timp (timp alocat gestionării situațiilor survenite). Pentru că astfel de evenimente să nu aibă loc, mai ales dacă domeniul companiei este unul cu factori de risc, este bine să vă aliați cu un specialist în domeniul sănătății și siguranței muncii precum Euramis Consulting.

Euramis Consulting este o firmă care prestează servicii de protecția muncii, securitatea și sănătatea muncii (SSM) și situații de urgență (SU), cu 20 de experiență. Legat de protecția muncii București, veți găsi mai multe detalii pe website-ul oficial al firmei. Pentru dumneavoastră Euramis va identifica și semnaliza pericolele, va evalua riscurile de accidentare și îmbolnăviri profesionale, va elabora instrucțiuni proprii de securitate a muncii și situații de urgență, va instrui conducătorii locurilor de muncă, va efectua inspecții periodice și va efectua multe activități legate de activitate de sănătatea și securitatea muncii. Și, dacă veți alege cursurile acestora de formator, Euramis va învăța angajații responsabili în acest domeniu cum să efectueze toate activitățile de mai sus.

Pentru că se știe că oamenii sunt mai fericiți și mai productivi în confortul propriei locuințe, a apărut telemunca. Adică lucrul de acasă. Și aici au apărut întrebări despre modul de aplicare al principiilor sănătății și securității angajatului. Euramis Consulting a elaborat o procedură de conformitate cu cerințele legale prin care poate evalua riscurile SSM la domiciliu și deține o platformă realizată special pentru cei ce își doresc să lucreze de acasă. Pentru ca telemunca să fie valabilă trebuie ca activitatea desfășurată să fie organizată în afară oricărui loc de muncă organizat de angajator, să se desfășoare cel puțin o dată pe lună și cu acordul angajatului și acesta să beneficieze de mijloacele aferente tehnologiei informației și comunicațiilor și/sau echipamentele de muncă sigure necesare prestării muncii. Telemunca este posibilă doar în acele domenii în care activitatea poate fi desfășurată, cu ajutorul internetului sau al smartphone-urilor, din afara sediului firmei. Asta înseamnă că, în mediul de lucru al angajatului, angajatorul va identifica factori de risc, va dota cu echipamente de muncă adecvate și de protecție dacă este cazul și așa mai departe.

Citeşte şi  Calităţile unui dentist bun

Calitatea unui domeniu al sănătății și securității în muncă va fi vizibilă prin multiplele beneficii aduse de aceasta: creșteți productivitatea muncii în momentul în care angajatul este privit cu toată atenția când i se acordă un loc de muncă plăcut și sigur, veți crește numărul clienților, veți evita amenzi destul de mari, veți face economii într-un mod indirect, veți crește imaginea companiei și așa mai departe. Iar pentru acest lucru Euramis Consulting este partenerul potrivit. Cu o istorie de peste 20 de ani, Euramis și-a creat un nume destul de important în domeniu și a câștigat nenumărați clienți, atât companii mari, renumite, cât firme mici.

Lasă un răspuns